lördag 5 mars 2011

Sitter Och har det bra i min Ed hardy!

Hej bloggen redan lördag!
ocg gissa vad!?! mamma och pappa
kommer hem på tisdag! och gissa vad igen!?
mamma och pappa har köpt en ipad!! (I usa)
men just nu sitter jag och gottar med godis...MUMS!
ni kanske inte visste detta men då säger jag det nu. 
det är så här att vi har precis gett bort våra två katter
till mormor så nu är jag och hälsar på!
(jag saknar dom ju såklart)
dom har det super bra här på landet!(dom har blivit två 
riktiga lantisar, haha)
här är jag just nu:
                                                                      Med Ed-hardy
                           utan Ed-hardy




pöss, pöss bloggar mer ikväll!
P.s jag kommer sluta med dagens cake :( det kommer bara lite ibland!

1 kommentar:

  1. Du vet att du hittar ed hardy smink billigt på www.spadag.se

    SvaraRadera