lördag 5 mars 2011

Laptop = fälluppdator (för ni som inte vet)

Just nu sitter jag här och drömmer om en lapstop!
det är ju så mkt skönare!
för då kan man sitta i soffan och surfa och blogga osv.
Men mamma säger att om jag skaffar en laptop så får
jag inte ha den i soffan (för att det är brandrisk typ) eller i sängen :( och
det är ju det jag vill. men då säger jag: men om jag köper ett
speciellt databord som gör det säkert att ha  den i knät, då säger hon
att jag kommer att glömma att ha det där bordet så då är det ingen id'e
om jag inte får en av mamma eller pappa!
Men nu när jag är hos MöRmÖr så får jag sitta med
hennes mac i knät!


PöSs PöSs sMiLLa

3 kommentarer:

  1. Hälsa din mamma att jag alltid sitter med min dator i sängen och den har aldrig börjat brinna!
    Och lägg till att sängsittning är väldigt bra för kreativiteten, sånt går mammor på.

    SvaraRadera
  2. Det är bra att ha en mormor va? Jag ska snart bli farmor och då ska jag också bli jättesnäll. Fast det dröjer ju ett tag innan bebisen fattar att jag är det förstås.

    Sen tycker jag "fälluppdator" var ett väldigt bra och beskrivande namn!

    SvaraRadera
  3. haha! ja det här tipset kommer värkligen till andvändning!

    SvaraRadera