torsdag 17 februari 2011

Vi frågar cassie!

år:1O
är du ihop:nej....men vill!
är du kär i nån:Japp!
favvofilm:sex and the city!
bästa låt:Labels our love från sex and the City
vad skulle du vilja heta om du inte hette cassandra:desteny
varför började du blogga:jag började blogga för att alla kan se vad jag gör på dagarna osv.
intressen:dansa, shoppa, vara med kompisar och datan såklarT!
brittney spears eller shakira: britney
dina BfF:Smilla, astrid och Tilda.
favvo ämne i skolan:Bild
varför döpte du din blogg till hejjcassie:
för att det va min kompis hejjalex som kom på det åt mig.vad är det pinsamaste du gjort:när jag och min kompis levida väntade på bussen och då sa levida vi kan gå istället för vi är inga latmaskar.då sa jag: precis vi är inte som gamla tanter!och då satt en tant brevid mig o såg sur ut.

cassandras blogg: www.hejjcassie.blogg.se



pussisar cassandra o smilla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar