fredag 25 februari 2011

Snakkar med mysiga Cassie!

Jag snakkar i telefon med cassandra, och gissa vad?! Har hittat en ny hobby att snakka i telefon istället för Skype! Så nu ligger jag och myser ( o pratar med cassie! )
Och jag har lite grejer att ta upp!
Det första är jag skrver vissa saker med två k! Te.x snakkat,maklig,facebookk o lite sånt!
Nästa grejj är att jag är Såå kär i en kille ni kan undra vem....mohahaa säger inte!
En annan liten grejj jag ska ta upp är att vi har haft klassfest, faktiskt ganska mysigt! jag Benjamin och alla tjejer i min klass hade uppträtt med en liten pjäs.
Jag va huvedrollen, Snövit.
Sen va det lottning och så vann man ju såklart inte...
Och sorry att jag inte har skrivit på länge....
Och vi flyttar den 18/3-2011! det betyder att det är två dagar innan min födelse dag!!!


Puss o kram bloggen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar